درمان جایگزین برای پیوند کلیه پایان مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 8
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای پیوند کلیه پایان مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 8
روش های درمانی جایگزین پیوند کلیه برای شکست پایان مرحله کلیه با کراتینین 8Soy یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی و سطح کراتینین من به 8. دکتر به من گفت که این بیماری به مرحله نهایی پیشرفت و من توصیه به پیوند کلیه. لطفا، اجازه دهید من می دانم که اگر هر نوع درمان جایگزین وجود دارد؟
سلام، بستگی به توضیحات خود را، سطح کراتینین است 8، بالاتر از سطح عادی است. به طور کلی، شما باید دیالیز یا پیوند کلیه را، اما می توانید دیالیز یا پیوند کلیه با درمان به موقع و منظم، اجتناب کنند.
دیالیز تنها می تواند کوچک را حذف مولکولی، مانند کراتینین، اوره و مواد سمی اسید اوریک است. سموم مولکولی بزرگ مانند هموسیستئین و رتینول اتصال پروتئین هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر است. بنابراین، آن را به طور گسترده ای باید به عنوان وضعیت بیمار برای مرحله 5 از نارسایی کلیه، hemofiltration، hemoperfusion، تبادل پلاسما استفاده می شود. علاوه بر این، طب گیاهی چینی، طب سوزنی، حمام درمانی نیز می تواند اثر بخشی درمان بهتر از خون دست یابد.
به عنوان الکتروفورز خود را در مرحله نهایی رشد کرده است، درمان که توصیه می کنیم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی است. دلیل آن می تواند رگ های خونی گسترش، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها. روند فیبروز کلیوی را می توان با یک منبع کافی از خون و اکسیژن را کاهش داد. در این مورد، آن را سبب فعال خود تجدید بافت کلیه از سلولهای آسیب و در نتیجه عملکرد کلی کلیه را بالا ببرد. در حالی که GFR به 15 یا بالاتر افزایش یافته است، پیوند کلیه می تواند اجتناب شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان جایگزین پیوند کلیه و یا می خواهید برای درمان ESRD و کاهش سطح کراتینین بالا شکل به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: